maanantai 25. helmikuuta 2013

Terve mieheen ( eiku siis naiseen) :d

Nyt en oo jaksanu postailla ... Sori! :dd
Nyt on ollu kokeita: tiistaina oli äikän koe. Perjantaina oli enkun koe. Äikän kokeesta sain 10. Niin, ja tänään oli matikan koe, ihanaa ;_;

Nyt soi: Miley Cyrus - The Climb

Ääh Taylor on parempi

En kerkee nyt toiseen blogiini kirjotta, sry!!

;)

Moikka!<3

♥ Huomenna on koulujenväliset, oman koulun kisoissa olin toinen. 8 osallistui.

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Biisit joihin olen koukussa osa 2

Tässä näitä taas:


1. Carly  Rae Jepsen - Call Me Maybe

 2. Taylor Swift - Mine

 3. One Direction - Kiss You

4. Adele - Rolling In The Deep

5. Johanna Kurkela - Kaikki Askeleet


Sitten


BIISIT JOITA VIHAAN!!!


1. Tuuli - Salaisuudet


Tässä tää sitten on! ;)

Hei, pitkästä aikaa!

Kivaa, 5 lukijaa! Awww, lisää, lisää!!! Mainostakaa blogia kavereillenne, olkaa kilttejä. Nyt mulla on toinenkin blogi:

tahtisadetta-star.blogspot.fi/

se on semmonen söpöilyblogi. :)

perjantai 25. tammikuuta 2013

Moi vaan!

Tällä kertaa laitan tähän biisejä joihin oon koukussa :)

Taylor Swift - Dear John (tuossa ylhäällä)

Ihana biisi, Taylor on hyvä sanoittamaan ja laulamaan. Ja myös kaunis ♥

Beyonce (en osaa kirjottaa :D) - I Miss You

Hyvä laulu, mutta en ole ihan kamalasti koukussa.

Britney Spears - Everytime

I love you, Britney<3 Everytime is beautiful song :)

Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

Hyvä biisi ♥

Ensi kerralla lisää koukuttavia biisejä, mm. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ;) Hyvää viikonloppua!

tiistai 22. tammikuuta 2013

perjantai 11. tammikuuta 2013

Moicca!

Mitäs työ?

Mulla mennee hyvin. Siskoilla oli 14v. synttärit, ne on kaksosii. mulla kävi kaveri. Leikittiin trollia leikkiä ja syötiin vähän herkkuja. Lopuksi kaadoin cociksen, sitä meni mun sohvan alle 8)

Laku & Serry<3

Moi vaan♥


tiistai 8. tammikuuta 2013

Hei te rakkaat lukijat, jos teitä edes on!

Voitteko kertoa, miten lukijat-laatikko lisätään? En osaa lisätä sitä! ;__; Byää!

Mulla oli ihan normi päivä, koulussa tehtiin ryhmätöitä ja matikantehtäviä. Ensimmäistä kertaa olin jäällä tänä talvena, kun oli luistelua.

Meillä alkoi terveystarkastukset, OMG!

maanantai 7. tammikuuta 2013

Moi vaan :D

Mitäs teille kuuluu? Olen siis lisännyt sen mahdollisuuden, että anonyymina pääsette komentoimaan blogiini :) Nyt pitäää vielä miettiä miten se lukijat- laatikko saadaan lisättyä ... *hiki virtaa*

Tältä mä näytän goSupermodelissa, mallini nimi on Marsuliini..., eli pyytäkää ystäväksi jos tahdotte.
Tässä postauksessa kerron, mitä blogeja joskus käyn vilkaisemassa, mutta en kovin usein seuraa.

1. Arttu & Petra

Petra Peltola bloggaa elämästään hoitoponinsa Artun kanssa. Blogi on erilainen blogi, siellä on muutakin kuin hevosjuttua. Petra kilpailee säännöllisesti.

osoite on: arttujapetra.blogspot.fi/

2. Me Poniratsastajat

Venla ja Eppu bloggaavat poneistaan Felixistä ja Änkystä. Ihan mukava hevosblogi, paljon kirjoitusta ja  muutamia kuvia.

osoite on: reinkarnaa.blogspot.fi

3. Katja ja shettistammat

Katja bloggaa hoitoponistaan Maisasta, ja Limpparista, joka ei ole hänen hoitopninsa. Mukava blogi!

osoite on: katjajamaisa.blogspot.fi/

Ja on niitä 100 muutakin, mut en mä jaksa niitä laittaa :D

lauantai 5. tammikuuta 2013

No niin!

Tässä mun TOP 3 blogit :)♥

Numero 1 on: Electric Space Carousel!
Tämä blogi on aivan liian suloinen ja herttainen. 20v. Kata bloggailee elämästään lolitana (japanilainen katutyyli).
Osoite on: electricspacecarousel.blogspot.fi

Numero 2 on: Life with horses!
Tuttavani/ystäväni Emmi bloggaa elämästään hevosten kanssa. Kuviohin kuuluvat Emmin puolisisko Rosa ja tämän lempiponi Kaneli, Emmin ystävä petra ja tämän hoitoponi Arttu ja Alina, Emmin ystävä ja tämän heppa Minttu. Kiva blogi, ja todella kauniita kuvia.
Osoite on:  emmii-lifewithhorses.blogspot.fi/

Numero 3 on: Pullea Musta!
Tähän blogiin tutustuin Villivarsan kautta. 16-v. Mirka bloggaa ponistaan Oonasta. Oona on aivan liian söpö ja pullea :3 
Osoite on: sorbyszonata.blogspot.fi/

Tässä tämä oli! Käykää vilkasemassa näitä blogeja!