Voitteko kertoa, miten lukijat-laatikko lisätään? En osaa lisätä sitä! ;__; Byää!
Mulla oli ihan normi päivä, koulussa tehtiin ryhmätöitä ja matikantehtäviä. Ensimmäistä kertaa olin jäällä tänä talvena, kun oli luistelua.
Meillä alkoi terveystarkastukset, OMG!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoithan asiallisesti! :)