tiistai 8. tammikuuta 2013

Hei te rakkaat lukijat, jos teitä edes on!

Voitteko kertoa, miten lukijat-laatikko lisätään? En osaa lisätä sitä! ;__; Byää!

Mulla oli ihan normi päivä, koulussa tehtiin ryhmätöitä ja matikantehtäviä. Ensimmäistä kertaa olin jäällä tänä talvena, kun oli luistelua.

Meillä alkoi terveystarkastukset, OMG!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)