Mitäs teille kuuluu? Olen siis lisännyt sen mahdollisuuden, että anonyymina pääsette komentoimaan blogiini :) Nyt pitäää vielä miettiä miten se lukijat- laatikko saadaan lisättyä ... *hiki virtaa*
Tältä mä näytän goSupermodelissa, mallini nimi on Marsuliini..., eli pyytäkää ystäväksi jos tahdotte.
Tässä postauksessa kerron, mitä blogeja joskus käyn vilkaisemassa, mutta en kovin usein seuraa.
1. Arttu & Petra
Petra Peltola bloggaa elämästään hoitoponinsa Artun kanssa. Blogi on erilainen blogi, siellä on muutakin kuin hevosjuttua. Petra kilpailee säännöllisesti.
osoite on: arttujapetra.blogspot.fi/
2. Me Poniratsastajat
Venla ja Eppu bloggaavat poneistaan Felixistä ja Änkystä. Ihan mukava hevosblogi, paljon kirjoitusta ja muutamia kuvia.
osoite on: reinkarnaa.blogspot.fi
3. Katja ja shettistammat
Katja bloggaa hoitoponistaan Maisasta, ja Limpparista, joka ei ole hänen hoitopninsa. Mukava blogi!
osoite on: katjajamaisa.blogspot.fi/
Ja on niitä 100 muutakin, mut en mä jaksa niitä laittaa :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoithan asiallisesti! :)