maanantai 7. tammikuuta 2013

Moi vaan :D

Mitäs teille kuuluu? Olen siis lisännyt sen mahdollisuuden, että anonyymina pääsette komentoimaan blogiini :) Nyt pitäää vielä miettiä miten se lukijat- laatikko saadaan lisättyä ... *hiki virtaa*

Tältä mä näytän goSupermodelissa, mallini nimi on Marsuliini..., eli pyytäkää ystäväksi jos tahdotte.
Tässä postauksessa kerron, mitä blogeja joskus käyn vilkaisemassa, mutta en kovin usein seuraa.

1. Arttu & Petra

Petra Peltola bloggaa elämästään hoitoponinsa Artun kanssa. Blogi on erilainen blogi, siellä on muutakin kuin hevosjuttua. Petra kilpailee säännöllisesti.

osoite on: arttujapetra.blogspot.fi/

2. Me Poniratsastajat

Venla ja Eppu bloggaavat poneistaan Felixistä ja Änkystä. Ihan mukava hevosblogi, paljon kirjoitusta ja  muutamia kuvia.

osoite on: reinkarnaa.blogspot.fi

3. Katja ja shettistammat

Katja bloggaa hoitoponistaan Maisasta, ja Limpparista, joka ei ole hänen hoitopninsa. Mukava blogi!

osoite on: katjajamaisa.blogspot.fi/

Ja on niitä 100 muutakin, mut en mä jaksa niitä laittaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)