Kirjoittaja

Joo eli en siis lisää blogiin kuvia itsestäni. Mutta kerron itsestäni:

- tyttö
- sopivan ikäinen
- pidän koirista, poneista, hebosista ja muistakin elugoista.
- asun itäisesssä suomessa.
- en jaksa kirjottaa kunnolla x)
- ois ihanaa liittyy johonki jalisjoukkeeseen, tai sählyyn.
- trololooo, ois vielä ihanampaa jos kävisitte mun blogissa!

Mun chihu Serry<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)