Joo eli en siis lisää blogiin kuvia itsestäni. Mutta kerron itsestäni:
- tyttö
- sopivan ikäinen
- pidän koirista, poneista, hebosista ja muistakin elugoista.
- asun itäisesssä suomessa.
- en jaksa kirjottaa kunnolla x)
- ois ihanaa liittyy johonki jalisjoukkeeseen, tai sählyyn.
- trololooo, ois vielä ihanampaa jos kävisitte mun blogissa!
Mun chihu Serry<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoithan asiallisesti! :)