maanantai 25. helmikuuta 2013

Terve mieheen ( eiku siis naiseen) :d

Nyt en oo jaksanu postailla ... Sori! :dd
Nyt on ollu kokeita: tiistaina oli äikän koe. Perjantaina oli enkun koe. Äikän kokeesta sain 10. Niin, ja tänään oli matikan koe, ihanaa ;_;

Nyt soi: Miley Cyrus - The Climb

Ääh Taylor on parempi

En kerkee nyt toiseen blogiini kirjotta, sry!!

;)

Moikka!<3

♥ Huomenna on koulujenväliset, oman koulun kisoissa olin toinen. 8 osallistui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)