maanantai 25. helmikuuta 2013

Terve mieheen ( eiku siis naiseen) :d

Nyt en oo jaksanu postailla ... Sori! :dd
Nyt on ollu kokeita: tiistaina oli äikän koe. Perjantaina oli enkun koe. Äikän kokeesta sain 10. Niin, ja tänään oli matikan koe, ihanaa ;_;

Nyt soi: Miley Cyrus - The Climb

Ääh Taylor on parempi

En kerkee nyt toiseen blogiini kirjotta, sry!!

;)

Moikka!<3

♥ Huomenna on koulujenväliset, oman koulun kisoissa olin toinen. 8 osallistui.

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Biisit joihin olen koukussa osa 2

Tässä näitä taas:


1. Carly  Rae Jepsen - Call Me Maybe

 2. Taylor Swift - Mine

 3. One Direction - Kiss You

4. Adele - Rolling In The Deep

5. Johanna Kurkela - Kaikki Askeleet


Sitten


BIISIT JOITA VIHAAN!!!


1. Tuuli - Salaisuudet


Tässä tää sitten on! ;)

Hei, pitkästä aikaa!

Kivaa, 5 lukijaa! Awww, lisää, lisää!!! Mainostakaa blogia kavereillenne, olkaa kilttejä. Nyt mulla on toinenkin blogi:

tahtisadetta-star.blogspot.fi/

se on semmonen söpöilyblogi. :)