Nyt on ollu kokeita: tiistaina oli äikän koe. Perjantaina oli enkun koe. Äikän kokeesta sain 10. Niin, ja tänään oli matikan koe, ihanaa ;_;
Ääh Taylor on parempi
En kerkee nyt toiseen blogiini kirjotta, sry!!
;)
Moikka!<3
♥ Huomenna on koulujenväliset, oman koulun kisoissa olin toinen. 8 osallistui.