maanantai 25. helmikuuta 2013

Terve mieheen ( eiku siis naiseen) :d

Nyt en oo jaksanu postailla ... Sori! :dd
Nyt on ollu kokeita: tiistaina oli äikän koe. Perjantaina oli enkun koe. Äikän kokeesta sain 10. Niin, ja tänään oli matikan koe, ihanaa ;_;

Nyt soi: Miley Cyrus - The Climb

Ääh Taylor on parempi

En kerkee nyt toiseen blogiini kirjotta, sry!!

;)

Moikka!<3

♥ Huomenna on koulujenväliset, oman koulun kisoissa olin toinen. 8 osallistui.

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Biisit joihin olen koukussa osa 2

Tässä näitä taas:


1. Carly  Rae Jepsen - Call Me Maybe

 2. Taylor Swift - Mine

 3. One Direction - Kiss You

4. Adele - Rolling In The Deep

5. Johanna Kurkela - Kaikki Askeleet


Sitten


BIISIT JOITA VIHAAN!!!


1. Tuuli - Salaisuudet


Tässä tää sitten on! ;)

Hei, pitkästä aikaa!

Kivaa, 5 lukijaa! Awww, lisää, lisää!!! Mainostakaa blogia kavereillenne, olkaa kilttejä. Nyt mulla on toinenkin blogi:

tahtisadetta-star.blogspot.fi/

se on semmonen söpöilyblogi. :)

perjantai 25. tammikuuta 2013

Moi vaan!

Tällä kertaa laitan tähän biisejä joihin oon koukussa :)

Taylor Swift - Dear John (tuossa ylhäällä)

Ihana biisi, Taylor on hyvä sanoittamaan ja laulamaan. Ja myös kaunis ♥

Beyonce (en osaa kirjottaa :D) - I Miss You

Hyvä laulu, mutta en ole ihan kamalasti koukussa.

Britney Spears - Everytime

I love you, Britney<3 Everytime is beautiful song :)

Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

Hyvä biisi ♥

Ensi kerralla lisää koukuttavia biisejä, mm. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ;) Hyvää viikonloppua!

tiistai 22. tammikuuta 2013

perjantai 11. tammikuuta 2013

Moicca!

Mitäs työ?

Mulla mennee hyvin. Siskoilla oli 14v. synttärit, ne on kaksosii. mulla kävi kaveri. Leikittiin trollia leikkiä ja syötiin vähän herkkuja. Lopuksi kaadoin cociksen, sitä meni mun sohvan alle 8)

Laku & Serry<3

Moi vaan♥


tiistai 8. tammikuuta 2013

Hei te rakkaat lukijat, jos teitä edes on!

Voitteko kertoa, miten lukijat-laatikko lisätään? En osaa lisätä sitä! ;__; Byää!

Mulla oli ihan normi päivä, koulussa tehtiin ryhmätöitä ja matikantehtäviä. Ensimmäistä kertaa olin jäällä tänä talvena, kun oli luistelua.

Meillä alkoi terveystarkastukset, OMG!