perjantai 25. tammikuuta 2013

Moi vaan!

Tällä kertaa laitan tähän biisejä joihin oon koukussa :)

Taylor Swift - Dear John (tuossa ylhäällä)

Ihana biisi, Taylor on hyvä sanoittamaan ja laulamaan. Ja myös kaunis ♥

Beyonce (en osaa kirjottaa :D) - I Miss You

Hyvä laulu, mutta en ole ihan kamalasti koukussa.

Britney Spears - Everytime

I love you, Britney<3 Everytime is beautiful song :)

Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

Hyvä biisi ♥

Ensi kerralla lisää koukuttavia biisejä, mm. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ;) Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

Kommentoithan asiallisesti! :)