Jihaa! Oon saanut lisättyy sen lukija-laatikon ihan huomaamattani. se on tuollaa iiiiiihan alhaalla. sitten siellä on myös kysymys.
Kommentoithan asiallisesti! :)
Jihaa! Oon saanut lisättyy sen lukija-laatikon ihan huomaamattani. se on tuollaa iiiiiihan alhaalla. sitten siellä on myös kysymys.
VastaaPoista