perjantai 11. tammikuuta 2013

Moicca!

Mitäs työ?

Mulla mennee hyvin. Siskoilla oli 14v. synttärit, ne on kaksosii. mulla kävi kaveri. Leikittiin trollia leikkiä ja syötiin vähän herkkuja. Lopuksi kaadoin cociksen, sitä meni mun sohvan alle 8)

Laku & Serry<3

Moi vaan♥


1 kommentti:

  1. Jihaa! Oon saanut lisättyy sen lukija-laatikon ihan huomaamattani. se on tuollaa iiiiiihan alhaalla. sitten siellä on myös kysymys.

    VastaaPoista

Kommentoithan asiallisesti! :)