Taylor Swift - Dear John (tuossa ylhäällä)
Ihana biisi, Taylor on hyvä sanoittamaan ja laulamaan. Ja myös kaunis ♥
Hyvä laulu, mutta en ole ihan kamalasti koukussa.
I love you, Britney<3 Everytime is beautiful song :)
Hyvä biisi ♥
Ensi kerralla lisää koukuttavia biisejä, mm. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe ;) Hyvää viikonloppua!
Yää... En osaa lisätä tota "lukijat" hommelia... Voisiks sä auttaa?
VastaaPoistaUlkoasu - Lisää gadget
VastaaPoista