Look! My life♥
Sivut
Etusivu
Kirjoittaja
sunnuntai 10. helmikuuta 2013
Biisit joihin olen koukussa osa 2
Tässä näitä taas:
1. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
2. Taylor Swift - Mine
3. One Direction - Kiss You
4. Adele - Rolling In The Deep
5. Johanna Kurkela - Kaikki Askeleet
Sitten
BIISIT JOITA VIHAAN!!!
1. Tuuli - Salaisuudet
Tässä tää sitten on! ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoithan asiallisesti! :)
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoithan asiallisesti! :)