sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Biisit joihin olen koukussa osa 2

Tässä näitä taas:


1. Carly  Rae Jepsen - Call Me Maybe

 2. Taylor Swift - Mine

 3. One Direction - Kiss You

4. Adele - Rolling In The Deep

5. Johanna Kurkela - Kaikki Askeleet


Sitten


BIISIT JOITA VIHAAN!!!


1. Tuuli - Salaisuudet


Tässä tää sitten on! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)