lauantai 29. joulukuuta 2012

Aloitus!

Moicca moi!
Täällä on siis tyttö, käyttää "taiteilijanimeä" Vilukissa, vaikkei siis ole kissa- vaan koiraihminen. Vilukissa nimi tulee siitä, kun en oikein tykkää kylmästä, vaan tahtoisin käpertyä viltin alle lämpimään. ;:)

Mun ikkunasta joskus vuosisata taaksepäin ottama kuva! :D

Siis jos joku ei ymmärtäny, niin:

 10 FAKTAA
- Liisa on nimeni c: Vilukissa on taiteilijanimi
- Kaks koiraa. Chihuahua ja villakoira!
- Kaunis talo :)
- Blondi
- siniset silimät
- pulska :P No normi.
- ratsastaa
- tanssii
- ystäviä normisti!
- eilen oli synttärit!

No moi moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! :)